filters
state:
Show
city:
Show
category:
Show
product:
Show
Sleep Number - Salesperson insisted it would work and it didn't
Sleep Number - Salesperson insisted it would work and it didn't
Sleep Number - Salesperson insisted it would work and it didn't
The salesman Dan continually told us that the only problem with the adjustable bed not fitting was a slay bed and a bed with drawers at the bottom. We took him measurements and photos because our concern was that with the cushioned headboard it would not work. He...
Read more
aliens_amoung_us
aliens_amoung_us

What a horrible experience for you. I have had a Select Number for about 20 years now (on the second one) and I guess I've been lucky both times, haven't had a single problem ...

2.0
I liked
  • Bed and adjustable frame
I didn't like
  • Insisted it would work and didnt and cant return
#1102565
Reply to reviews
We bought a S2 Split King with most of the bells and whistles, right away we started getting error codes and problems with the system. The bed has a huge gap between the two single beds that make up the system with hard foam in the center making sleeping together...
Read more
Anonymous
Flora Redmond

I wouldn't recommend this bed to anyone. Don't waste your time and money. They are worth the space on the floor.Not happy.

I didn't like
  • Poor quality base
  • Lack of customer service knowledge
#1101375
Reply to reviews
Sleep Number advertises that you can bring up and down the mattress but when you do it breaks the zipper on the cover slip of the mattress. If they designed it so that the zipper could be replaced (maybe 40 bucks) then I would only pay a portion of the that low cost...
Read more
2.1
I didn't like
  • Replacing a zipper should never cost over 800 dollars
#1100942
Reply to reviews

Sleep Number - Warranty sucks

Sleep Number
#1088940
Bought a C4 3 years ago. One chamber recently started to lose air. Yes, I am as guilty as everyone else is...I didn't read the warranty. Just found out that 3 years in I have to spend another $100 for a new chamber. I can't believe I was such a sucker to believe that a $3500 bed would hold up over time. Next time, I'm buying a Caspar!
Comment
Show

Sleep Number - No,response after 3 requests

Sleep Number
#1085644
1.4
Details
Waiting to receive info on how to fix my,sagging bed. Was told I was sent info. Never received. robro17@att.net
Comment
Show
Advertised vs Delivered
Customer service
Delivery Service
Diversity of Products or Services
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Price Affordability
Product or Service Quality
Reliability
Staff
Style and Design
Value for money
Warranty
Website

Sleep Number - I hate this bed

Sleep Number
#1082878
1.0
Details
The bed is the most uncomfortable I have ever slept on but now I'm stuck with it they crept telling me it would get better but it didn't now we're past the trial period I hate this bed and I'm stuck paying payments on this piece of ***
Comment
Show
Advertised vs Delivered
Customer service
Delivery Service
Diversity of Products or Services
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Price Affordability
Product or Service Quality
Reliability
Staff
Style and Design
Value for money
Warranty
Website

Sleep Number - Wasted $400.

Sleep Number
#1067635
2.2
Details
Not happy with the bed and it is going to cost $196 to return it. On top the $196 for delivery so be sure before you buy that you really want a sleep # bed or waste close to $400
Comment
Show
Advertised vs Delivered
Customer service
Delivery Service
Diversity of Products or Services
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Price Affordability
Product or Service Quality
Reliability
Staff
Style and Design
Value for money
Warranty
Website
Immediately my wife could not sleep. We tried everything known to man to correct it. Tried staying for several nights on a setting and changing it. We even changed sides of the bed. My side was vastly different than hers. We were told that you HAVE to keep it for 30...
Read more
1.6
I didn't like
  • Paying for something i did not have
#1100298
Reply to reviews
The foam comfort pad under the cover ripped within 2 years. I called to order replacement parts and they wanted to charge me $75 + shipping for the new foam pad based on the 2 years I've owned the bed. The full price for this piece of cheap foam is $246! how is that...
Read more
1.2
Product
#1098661
Reply to reviews
Almost 4 weeks ago I began my quest to get a new remote. Still waiting. How can a company this big be unable to procure something as simple as a new remote? Have talked to 4 people about this and am simply told it is out of stock and should be coming soon. Gives a...
Read more
aliens_amoung_us
aliens_amoung_us

That is a shame...I have had Sleep Number beds for the last 25 years, and I love them and have not had any problems. Guess I'm one of the lucky ones.

#1098589
Reply to reviews
Did not care for the bed. Was told by the store we had to call customer service to return it and that return was free of charge since we were not happy. Paid to have it delivered and setup now customer service says we have to pay to dismantle, box up, and ship back...
Read more
#1096380
Reply to reviews
Bought an i10 4 years ago due to back injury. Slept ok for a while then started hurting. Tried every number with no relief. Went on vacation and slept on hotel beds for 4 weeks. NO PAIN. Got home , unzipped top cover and found foam desentigrated. Moved to our guest...
Read more
#1090696
Reply to reviews
This mattress was purchased by my fiance. Since he purchased the bed about a year ago, he would like to keep his bed when we are living together after marriage. I attempted to sleep on this bed, and tossed and turned all night. I tried changing the settings as well as...
Read more
1.0
I didn't like
  • Stiff uncomfortable feel of an air mattress
#1081536
Reply to reviews
While we were originally pleased with our bed, it developed a pit in the center. Which has gotten so bad that we are sleeping on an air mattress rather than the bed. Phone call after phone call resulted in recommendations to replace virtually every part of the bed...
Read more
1.0
#1078637
Reply to reviews